سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 91/7/7 | 4:0 عصر | نویسنده : آرتمیس

مرتضی مه زاد جوان بیمار شمالی شنبه شب در در شبکه سوم ملاقات با علی کریمی را جز آروزهای بزرگ خود برشمرد و ساعاتی بعد به لطف احسان علیخانی در یکی از رستوانهای شهر تهران به آرزویش رسید.

 

داستان از این قرار بود که برنامه پربیننده و معنوی ماه عسل با اجرای احسان علیخانی بار دیگر در ماه رمضان مهمان خانه های روزه داران شد تا این بار میزبان یکی از قد بلندترین مردان خاور میانه باشد.

آرزوی جوان روستایی

ماه مبارک رمضان در پیش بود و احسان علیخانی در تدارک برنامه اى ویژه براى ساعات افطار. مجرى جوان تلویزیون که در اجراى برنامه هاى مناسبتى تبحر خاصى دارد، به صورت اتفاقى نشریه اى محلى را مى بیند که در آن با یک جوان بیمار شمالى مصاحبه شده است. جوان ساده و صادقى که قد او به خاطر عملکرد نامناسب غدد داخلى و تشخیص نادرست پزشکان بسیار بیشتر از حد متعارف رشد کرده و به 50/2 متر رسیده است.

حال آنکه وى به لحاظ مالى هم در شرایطى نیست که از پس هزینه هاى سنگین عمل جراحى برآید. مرتضى مه زاد در گفتگوى خود با نشریه محلى از آرز وهایش یاد کرد و داشتن یک دستگاه کامپیوتر و ملاقات با على کریمى را در زمره آرمانهایش برشمرد. همین مسئله جرقه اى در ذهن علیخانى زد تا مه زاد را مقابل دوربین بیاورد و ترتیب ملاقات وى با جادوگر استیل آذین را هم بدهد.

مرتضی مه زاد در ماه عسل

شنبه 7 شهریور ،استودیو 11 شبکه سوم، مرتضى همراه با مادر خود جلوى دوربین قرار گرفته و صادقانه حرف مى زد. از زحماتى که مادرش کشیده مى گوید و از آرزویى هایی که مدتهاست روزها را به یاد آنها شب مى کند؛ او می گوید من سه آرزوی بزرگ دارم: «خیلی دوست دارم علی کریمی را از نزدیک ببینیم. البته هنوز مشکل مسکن دارم و دوست دارم این مشکل نیز حل شود. مشکل دیگر که سالها مرا اذیت می کند کفش هایم است که هنوز نتوانسته ام کفشی به اندازه پایم پیدا کنم.

علی کریمی که آن شب از قضا برنامه ماه عسل را دیده بود و می دانست دیدن او بزرگ ترین آرزوی مرتضی بوده با هماهنگی احسان علیخانی تنها چند ساعت بعد و پس از اتمام برنامه به سراغ این جوان بیمار می رود تا حداقل یک از آرزوی های جوان شمالی را برآورده کند.

رؤیایى که جوان صادق شمالى همواره در شوق تحقق آن بود و زمانى که قصد خروج از تلویزیون را هم داشت به آن مى اندیشید اما هرگز فکر نمى کرد به همین زودى آرزویش رنگ واقعیت به خود بگیرد. مرتضى در پایان برنامه از سوى علیخانى دعوت به صرف شام شد و همراه با هم راهى رستورانى در خیابان سئول شدند. جایى که على کریمى انتظار ورودشان را مى کشید!

....... و چقدر زیبا بود لحظ هاى که مرتضى سرشار از شوق تحقق آرزویش بود و کریمى خوشحال تر از وى که توانسته دل یک هموطن را شاد کند.

مهرزاد وقتی دید کریمی رو به روی او نشسته با ذوق و شوق خاصی به سوی قهرمان محبوبش رفت تا کریمی او را در آغوش بگیرد. شاید مرتضی هرگز باورش نمی شد فوتبالیست محبویش را به این زودی می بینید.

کریمی با این حرکت ثابت کرد که انسانیت همچنان نفس می کشد و شاد کردن دل یک بیمار ایرانی آن هم در این ماه مبارک چقدر می تواند در روحیه هموطنش تاثیر گذار باشد.




تاریخ : جمعه 91/7/7 | 3:55 عصر | نویسنده : آرتمیس

برای مقایسه 2 نفر باید کل افتخارات فوتبالشون را بررسی کرد و من این کار را برای کریمی و مجیدی انجام داده ام :

افتخارات علی کریمی افسانه ای : 118 بازی ملی ....... 37 گل ملی ......  حضور در جام جهانی 2006 ...... حضور در باشگاه بایرمونیخ و 2 قهرمانی بوندسلیگا با این تیم  با 33 حضور در 2 سال  در بوندسلیگا  2005 و 2006 .......  قهرمانی جام حذفی آلمان در بایرن با 3 بازی سال 2005 ......  بهترین بازیکن آسیا سال 2004 ....... 2 قهرمانی لیگ آزادگان با پرسپولیس77  و 78 ...... یک قهرمانی جام حذفی با پرسپولیس سال 78  ...... قهرمانی در جام بین قاره ای سال 2003 ..... قهرمانی بازیهای آسیایی 98 .....  مقام سوم جام ملت های2004 ...... قهرمانی غرب آسیای 2004 ....... آقای گل مشترک جام ملت های   2004  .......   حضور در شالکه و قهرمانی جام حذفی آلمان (البته بدون بازی ) سال 2010  ....... 2 قهرمانی جام حذفی امارات ....... حضور در 3 جام ملت ها 2000 و 2004 و 2007  و ...... وان شا ءالله حضور در جام جهانی 2014   برزیل

افتخارات مجیدی :45 بازی ملی - 10 گل ملی -2 قهرمانی در جام آزاد گان با استقلال -یک قهرمانی در جام حذفی با استقلال - یک قهرمانی با استقلال در

لیگ برتر –پوزخند

 

حال انصافا خودتون مقایسه کنید که کدوم بازیکن بهتر بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!




تاریخ : جمعه 91/7/7 | 3:43 عصر | نویسنده : آرتمیس

فرهاد مجیدی که قبلا از تیم ملی اخراج شده بود و در یک اقدام جالب نامه خداحافظی  از تیم ملی منتشر کرد . نتوانست در مقابل پیشنهاد الغرافه مقاومت کند و استقلال را با همه هوادارانش و در کورس قهرمانی تنها گذاشت . البته شاید حق داشته باشد چون مهم $$$$$$$ است و تعصب و این چیز ها حقیقت ندارد . به هر حال استقلالیها خیلی به مجیدی دل خوش کرده بودند که در مقابل کریمی و دایی از پرسپولیس یک اسطوره داشته باشند که به رخ بکشند اما ........

البته فرهاد برای جداییش تنهایی دخترش در امارات را بهانه کرده !!!

دختر فرهاد مجیدی با زبان فارسی آشنا نیست و درسش را نیز به زبان انگلیسی خوانده است. از همین رو برای ادامه تحصیل مجبور است در امارات بماند و مجیدی نیز به دلیل تنهایی او به این کشور سفر کرد.

اما جالب اینه که مجیدی به قطر رفته و نه به امارات !!!




تاریخ : جمعه 91/7/7 | 3:40 عصر | نویسنده : آرتمیس

به نظر من پرویز شانس خوش شانس ترین مربی در تاریخ فوتبال است . گوشه ای از خوش شانسی های عجیب پرویز شانس را مطالعه کنین . موقعیت های از دست داده شده توسط تیم ها مقابل استقلال !!! بخونین و نظر بدین :

1-شاهین با از دست دادن 14  موقعیت مسلم گلزنی مقابل استقلال در مقابل 2 موقعیت استقلال اون هم پنالتی !  

2- پرسپولیس در بازی رفت پارسال 7 موقعیت از دست داد و یک گل سالم را کمک داور آفساید گرفت !   

3  - پرسپولیس بازی برگشت سال گذشته 9 موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و یک پنالتی نگرفته شده توسط داور !  

4- فولاد خوزستان 2 ضربه به تیرک دروازه و یک پنالتی خراب کرد! 

5- داماش سه ضربه به تیرک استقلال زد!   

 6- صبا بازی رفت پارسال 11 موقعیت گلزنی و یک ضربه به تیرک استقلال زد !  

7 – تراکتور سازی بازی رفت پارسال در تبریز 6 تا موقعیت مسلم خراب کرد و باز هم کمک دار گل علیزاده را آفساید گرفت !!!! 

8 – امسال 3 تا پنالتی علیه  استقلال خراب شدن  !!!!! پنالتی های  فولاد و پرسپولیس و شهرداری بیرون از دروازه رفتن .




تاریخ : جمعه 91/7/7 | 3:36 عصر | نویسنده : آرتمیس

من :همیشه دلم می خواست بدونم چرا پرسپولیس این همه طرفدار داره  . تو یکی از سایت ها این مطلب را خوندم و با اجازه نویسندش که محمد صادق امیری  65  ساله  از تهران منتشر میکنم .

چرا پرسپولیس بیشترین طرفدار را دارد ؟  1

-  قبل از انقلاب چون تاج متعلق به رژیم شاه بود اکثریت مردم طرفدار پرسپولیس شدن و همین روند ادامه پیدا کرده تا الان  

 2 -  اسم پرسپولیس و لوگوی این باشگاه بر گرفته از تخت جمشید (پرسپولیس) و تمدن چند هزار ساله ایرانه که سبب شد که گرایش مردم به این تیم بیشتر شود . 

 3  -  نتیجه 6 بر 0 سال 52 هم تا ثیر بسیار زیادی در مردم زمان گذاشت و سبب طرفداری از پرسپولیس در مقابل تاج شد و آن روند ادامه پیدا کرد تا الان 

  4 – سقوط استقلال به  دسته سوم  تهران باعث ناراحتی شدید هواداران این تیم شد و حتی زمانی که این تیم بدون مسابقه به لیگ آزادگان برگشت بیشتر طرفداراش برنگشتن . 

  ( به نظر شخص من پرسپولیس 3 برابر استقلال طرفدار داره و البته نظرسنجی های تلویزیون نتایج واقعی اش به دلایل خاصی اعلام نمی شود )

 




تاریخ : جمعه 91/7/7 | 3:34 عصر | نویسنده : آرتمیس

بهترین لژیونرهای پرسپولیس:چشمک

1-علی دایی (آرمینیابیله فلد-هرتابرلین-بایرن مونیخ)آفرین

2-علی کریمی (الاهلی _بایرنمونیخ - شالکه)آفرینآفریندوست داشتن 

3-مهدی مهدوی کیا (بوخوم – هامبورگ - فرانکفورت )آفرین

4-کریم باقری(آرمینیابیله فلد - چارلتون)آفرین  

5- علیرضا حقیقی ( روبین کازان )آفرین

بهترین لژیونرهای استقلال :

 1- الفرهاد المجیدی (الوصل! النصر ! الاهلی !)پوزخند

 2-الرضا عنایتی (الامارات! - النصر ! )پوزخند  

3-مهدی پاشازاده (اشتورمگراتس وراپید وین اتریش )پوزخند

فرق لژیونرها از زمین تا آسمونه !!!!بلبلبلو

افتاد !!!!؟؟؟؟؟؟؟مدرک داشتن




تاریخ : جمعه 91/7/7 | 3:27 عصر | نویسنده : آرتمیس

اگه استق لالی  بگه که آسمان بالای سرمون آبیه !!! ....  من پرسپولیسی  باید بگم که آسمون آبیه ولی سوراخه !!! مثل استق لال !!! خدا سوراخی بزرگتر از آسمان نیافریده !!! ****** 

اگه استق لالی بگه از قرمز متنفرم .... من پرسپولیسی باید بگم : آخه کیسه کش عزیز ! خون قرمزت را بریز بیرون بببینم زنده می مونی یا نه !!! ****** 

اگه استق لالی بگه 4 تا یادت نره !!! .... من پرسپولیسی باید بهش می گم : کیسه کش عزیز باشه 4 تای 1350 یادم نمی ره !!! ****** 

اگه استق لالی بگه ما از عهد بوق 2 تا ستاره داریم .... من پرسپولیسی باید بگم ما از عهد بوق 2 ستاره نداریم ولی دسته 3 هم سقوط نکردیم و 6 تایی هم نشدیم !!!  ****** 

اگه استق لالی بگه که به لوگوی ما نگاه کن 2 ستاره زیبا روش هست  .... من پرسپولیسی باید بگم که نگاهت را از بالا بیار پایین تر و به داخل لوگو نگاه کن که 3 سوراخ زیبا توش هست که معلوم نیست مال دسته 3 بوده یا هت تریک ایمون و یا هت تریک بهزادی !!!  ****** 

اگه استق لالی به پرسپولیسی بگه لنگی ....  من پرسپولیسی باید بگم بهش کیسه برو بوت همه جا را برداشته ! ( استق لالی = کیسه آشغالی )  ****** 

اینجاست که استق لالی سرش را مثل آدم می اندازه پایین و می ره دنبال کیسه کشیدنش !!! 




تاریخ : جمعه 91/7/7 | 3:25 عصر | نویسنده : آرتمیس

علی کریمی بازیکنی است که 2 سال در بایرن مونیخ بوده و بهترین بازیکن آسیا شده . او 2 سال تمام خرج بابک معصومی را داده و همیشه همراه مردم بوده است . این شعر تقدیم به او :

آهای علی کریمی****تو تک ستاره ی فوتبال ماییییییی***آهای علی کریمی*** تو سالار تمام اسیاییییییییییییی*** آهای علی کریمی*** تو اندوه تمام تاجیاییییییییییییی*** آهای علی کریمی *** تو افسوس همه  6 تاییاییییییییییییی*** آهای علی کریمی***تو کابوس دسته سومیاییییییییییی***آهای علی کریمی*** تو افسوس آبی هایییییییییییی **** آهای علی کریمی *** تو بهترین بازیکن تاریخ مایییییییییییییییییییی***آهای علی کریمی ****تو تکنیکی ترین تاریخ آسیایییییییییییی  **** آهای علی کریمی ***

 

دوست داشتن




تاریخ : جمعه 91/7/7 | 3:22 عصر | نویسنده : آرتمیس

1 –  666666 میخه شدن در مقابل پرسپولیس بزرگ  .....

 2 –   دو بار 4 میخه شدن در مقابل پرسپولیس بزرگ  ....

3  -  سقوط به دسته سوم !!!!!!! ....

 4  –سیزدهم شدن در لیگ !!! ....

 5 -  مساوی گرفتن از تیم 9 نفره پرسپولیس در داربی سال 78 !!!....

 6 - در سال 90 داربی 74 توی 10 دقیقه از تیم 10 نفره پرسپولیس 3 گل خوردن!!!خیلی خنده‌دار

 




تاریخ : جمعه 91/7/7 | 3:10 عصر | نویسنده : آرتمیس

 - چرا به استق لال  می گویند SS ؟؟؟؟؟؟؟.... چون SS = سوراخ سوراخ  (SURAKH SURAKH )

2 - چرا آبی سوراخ ترین رنگ دنیاست ؟؟؟؟؟؟؟ ........  آسمان آبی = بزرگترین سوراخی که خدا آفریده ... ( در نتیجه آبی سوراخ ترین رنگ دنیاست ) ....... استق لال آبی = آسمان آبی = هر دو سوراخ

3 - چرا به استق لال می گویند کیسه ؟؟؟؟؟؟؟ .... چون استق لال = کیسه ( آشغال ) ..... هر وقت گفته شد کیسه منظور کیسه آشغاله ..... ( کیسه کش هم می گن )

4 - چرا لوگوی استق لال ... 3 تا سوراخ داره ؟؟؟؟؟؟؟( 2 سوراخ سفید و 1 سوراخ آبی ) .......... چون ایمون زاید توی 10 دقیقه 3 گل فشاری وحشت ناک زد .... و 3 سوراخخخخخ ابدی روی لوگوی استق لال گذاشته ...

5 - چرا استق لال عددی نیست  ؟؟؟؟؟؟؟ ....... چون که استق لال هر افتخاری هم بدست بیاره ...... بازم از پرسپولیس 6 گل عقبه ( 6 - 0 یادت نره ) ...... استق لال تا ابد 6 گل عقبه !!! ...... از طرفی  استق لال تا ابد یک تیم دسته سومیه !!! .....

6 استق لال یعنی چه  ؟؟؟؟؟؟؟ .... یعنی این که ... طرفداران استق ......... لال شن !!!!



Pichak

جدول لیگ برتر ایران

مشاهده جدول کامل لیگ برتر ایران

Pichak

جدول لیگ برتر اسپانیا (لالیگا)

مشاهده جدول کامل لیگ برتر اسپانیا (لالیگا)